pondělí 14. února 2011

newcs

Podařilo se mi zprovoznit SKYLINK ice kartu na phoenix čtečce pod newcs 1.66.
Toto neplatí, bohužel jsem si zaměnil kartu skylink za cslink a nezkontroloval, nicméně konfigurace je funkční pro cryptoworks karty uvedených i jiných poskytovatelů.

Jako převodník usb/rs232 jsem použil kabel s prolific chipem.

Nastavení newcs je následující:

<device>
                        <name>Phoenix on com1</name>
                        <type>phoenix</type>
                        <mhz>357</mhz>
                        <node>/dev/ttyUSB1</node>
                        <parity>odd</parity>
                        <reset>normal</reset>
                        <export>Yes</export>
                        <enabled>Yes</enabled>
                        <blocksa>No</blocksa>
                        <blockua>No</blockua>
                        <blockga>No</blockga>
                        <blockC0>Yes</blockC0>
                        <carddetect>no</carddetect>
                        <newcamd_port>8889</newcamd_port>
                        <autosid>Yes</autosid>
                        <pincode>0000</pincode>
                        <priority>round</priority>
                </device>
Změnil jsem nastavení frekvence z 368 na 357 a karta naběhla. Jako klienta jsem použil mgcamd, zápisy na kartu chodí v pořádku. (zapojil jsem kartu jako neaktivní a cca do 10-ti min. se aktivovala)
Uvedená konfigurace není úplná, je třeba ještě nastavit vlastní server, ale to už by měl každý umět :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat